Afișări de pagină luna trecută

Produsele altora vs Produsele proprii

Avantajele vânzării produselor altor persoane:

  • Este mai puţin de muncă. Nu este nevoie să vă creaţi propriile produse sau servicii. Nu trebuie să vă bateţi capul cu securizarea datelor, procesarea tranzacţiilor online, furnizarea de asistenţă tehnică sau alte probleme legate de comerţul electronic. Tot ce trebuie să faceţi, este să promovaţi produsele respective..
  • Puteţi obţine profit imediat. Deoarece tot ceea ce trebuie să faceţi este să faceţi publicitate produselor, puteţi  începe să câştigaţi bani în doar câteva zile  sau ore, în cazul în care aveţi deja un site web.
Dezvantajele vânzării produselor sau serviciilor altor persoane:
  • Veţi câştiga mai puţini bani, va fi mult mai dificil să aveţi un profit substanţial în felul acesta.
  • Nu veţi avea controlul deplin asupra afacerii. Când promovaţi produsele sau serviciile altor persoane, practic, veţi moşteni şi problemele lor. Nu veţi putea face mare lucru în privinţa asta.
Dacă vă  mulţumiţi cu un câştig minim, aveţi nevoie de ceva bani în plus sau aveţi puţin timp liber, înscrierea la un program afiliat este o alegere bună. Despre acestea, voi vorbi într-un capitol separat.
Dar, dacă urmăriţi câştiguri mari, comercializarea produselor sau serviciilor altor persoane nu trebuie să constituie o prioritate. O soluţie mult mai bună o reprezintă….


Furnizarea şi vanzarea propriilor servicii

Dacă aveţi cunoştinţe deosebite într-un anumit domeniu, realizaţi un sit web şi începeţi un serviciu de consultanţă. Sau folosiţi-vă calităţile şi cunoştinţele dobândite pentru a rezolva o problemă pentru care alţi oameni sunt dispuşi să platească.
Opţiunile în cazul unei afaceri bazate pe furnizarea de servicii sunt limitate doar de imaginaţia şi de talentul vostru. Dacă nu aveţi experienţă  profesională, concentraţi-vă asupra serviciilor oferite consumatorilor.
Gândiţi-vă la lucrurile pe care lumea le cumpără de pe Internet. Puteţi să-i îndrumaţi să aleagă cel mai bun produs, la cel mai bun preţ posibil. De exemplu …
   a. Puteţi începe o afacere prin monitorizarea produselor sau serviciilor mai multor companii, într-un anumit domeniu (sport, calculatoare, muzică, etc.). Întocmiţi o bază de date largă şi apoi oferiţi (contra unei taxe minime) legaturi, contacte către cele mai bune şi mai ieftine produse sau servicii.
   b. Dacă sunteţi obsedat de curăţenie sau un organizator înnăscut, creaţi un sit web despre cum să alungi dezordinea din viaţa voastră sau cu sfaturi despre cum să-ţi faci treburile casei mai repede şi mai eficient.
   c. Poate sunteţi un bucătar desăvârşit – sau doriti să deveniţi. Creaţi o pagină web plină cu reţete de delicatese culinare pe care să le oferiţi contracost.

Aici, aş vrea să fac o paranteză. Cu catva timp în urmă, soţia căuta o reţetă culinară.

S-a uitat prin cărţile de bucătărie pe care le avea. Eu am încercat să o ajut şi am căutat pe Internet o reţetă.
Am văzut, cu uimire, că erau foarte multe situri web dedicate domeniului culinar.
Atunci, mi-a venit ideea strangerii a cat mai multor reţete culinare la un loc şi am realizat uncd cu peste 3000 de retete culinare ( o afacere incredibila care necesita putin timp petrecut pe internet!